- Katılım
- 4 Mar 2023
- Mesajlar
- 630
- Tepkime puanı
- 48
- Puanları
- 28
İtibar:
WhatsApp Business hesapları, Facebook'ta doğrudan paylaşım yapabilecekler ve bu sayede işletme hesaplarının satışları artacak.
WhatsApp, günümüzde insanların doğrudan iletişim kurmak için en sık kullandıkları uygulama haline geldi. İşletmeler de müşterileriyle en rahat iletişimi sağlamak adına genellikle WhatsApp üzerinden görüşmeler gerçekleştiriyor. WhatsApp, işletmeler için Facebook ile entegrasyon sağlayacak yeni bir özellik üzerinde çalışıyor. Peki, bu özellik işletmelere ne gibi faydalar sağlayacak? İşte haberin detayları.
WhatsApp, işletmelerin yaşadığı bu olumsuz etkiyi azaltmak adına, paylaşımların Meta bünyesinde bulunan Facebook üzerinde doğrudan yapılabileceğini müjdeledi. Bu yeni özellik sayesinde, işletme sahibi WhatsApp üzerinde paylaşım yaptığında, aynı paylaşım otomatik olarak Facebook'ta da gerçekleşecek.
Algoritma ve Reklamlar Sayesinde Paylaşımlar Daha Fazla Kişiye Ulaşacak
Yeni özellik sayesinde, işletmenin telefon numarasına sahip olmayan kişiler de, algoritma ve reklamlar vasıtasıyla paylaşımları sosyal medyada görebilecekler. Böylece daha geniş kitlelere ulaşan paylaşımlar, işletmelerin satışlarında artışa katkı sağlayacak. WABetaInfo'nun blog yazısına göre, WhatsApp bu yenilikle işletmelerin Business hesap kullanmalarını teşvik etmeyi amaçlıyor.
Ayrıca, WhatsApp, Business sürümü için Topluluklar özelliğini getirmek adına testler gerçekleştiriyor. Arka arkaya yapılan bu yenilikler, WABetaInfo'nun teşvik düşüncelerini destekler nitelikte.
Yenilik Test Aşamasında ve Kararlı Sürüme Gelecek
Bu yenilik şu anda Android 2.23.6.12 WhatsApp Business beta ve iOS 23.5.0.75 WhatsApp Business beta için test ediliyor. Test aşamasının tamamlanmasının ardından kararlı sürüme eklenecek. Bu gelişmeler ışığında, işletmelerin WhatsApp üzerindeki görünürlüğü ve müşteri etkileşimi önemli ölçüde artacak gibi görünüyor. Söz konusu özellikler, işletmelerin sosyal medya üzerinden daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlayarak, daha fazla müşteriye hitap etmelerine olanak tanıyacak.

WhatsApp, günümüzde insanların doğrudan iletişim kurmak için en sık kullandıkları uygulama haline geldi. İşletmeler de müşterileriyle en rahat iletişimi sağlamak adına genellikle WhatsApp üzerinden görüşmeler gerçekleştiriyor. WhatsApp, işletmeler için Facebook ile entegrasyon sağlayacak yeni bir özellik üzerinde çalışıyor. Peki, bu özellik işletmelere ne gibi faydalar sağlayacak? İşte haberin detayları.
WhatsApp Business Hesapları, Facebook'ta Doğrudan Paylaşım Yapabilecek
WhatsApp, katalog ekleme gibi özelliklerle işletmelerin beğenisini kazanmış durumda. Ancak, müşterilerin katalog seçeneklerini görmesi için öncelikle işletmenin telefon numarasına sahip olmaları gerekmektedir. Bu noktada, sosyal medya platformları işletmeler için daha önemli hale geliyor.
WhatsApp, işletmelerin yaşadığı bu olumsuz etkiyi azaltmak adına, paylaşımların Meta bünyesinde bulunan Facebook üzerinde doğrudan yapılabileceğini müjdeledi. Bu yeni özellik sayesinde, işletme sahibi WhatsApp üzerinde paylaşım yaptığında, aynı paylaşım otomatik olarak Facebook'ta da gerçekleşecek.
Algoritma ve Reklamlar Sayesinde Paylaşımlar Daha Fazla Kişiye Ulaşacak
Yeni özellik sayesinde, işletmenin telefon numarasına sahip olmayan kişiler de, algoritma ve reklamlar vasıtasıyla paylaşımları sosyal medyada görebilecekler. Böylece daha geniş kitlelere ulaşan paylaşımlar, işletmelerin satışlarında artışa katkı sağlayacak. WABetaInfo'nun blog yazısına göre, WhatsApp bu yenilikle işletmelerin Business hesap kullanmalarını teşvik etmeyi amaçlıyor.
Ayrıca, WhatsApp, Business sürümü için Topluluklar özelliğini getirmek adına testler gerçekleştiriyor. Arka arkaya yapılan bu yenilikler, WABetaInfo'nun teşvik düşüncelerini destekler nitelikte.
Yenilik Test Aşamasında ve Kararlı Sürüme Gelecek
Bu yenilik şu anda Android 2.23.6.12 WhatsApp Business beta ve iOS 23.5.0.75 WhatsApp Business beta için test ediliyor. Test aşamasının tamamlanmasının ardından kararlı sürüme eklenecek. Bu gelişmeler ışığında, işletmelerin WhatsApp üzerindeki görünürlüğü ve müşteri etkileşimi önemli ölçüde artacak gibi görünüyor. Söz konusu özellikler, işletmelerin sosyal medya üzerinden daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlayarak, daha fazla müşteriye hitap etmelerine olanak tanıyacak.