- Katılım
- 24 May 2020
- Mesajlar
- 45
- Tepkime puanı
- 6
- Puanları
- 0
İtibar:
Google, reklam gelirlerindeki düşüşle başa çıkmak için YouTube'a yeni bir özellik eklemeyi planlıyor. "Playables" adı verilen bu özellik, masaüstü ve mobil YouTube uygulamalarına basit oyunlar getirecek.
Google, son yıllarda oyunculara yönelik önemli yatırımlar gerçekleştirdi. Bu yatırımların en yenisi ise YouTube
https://blog.r10.net/nedir/youtube
platformuna oyun eklemek üzerine olacak.
Wall Street Journal’ın elde ettiği bilgiler doğrultusunda YouTube’un çok yakında platformunda basit oyunlar sunmayı planladığını söyleyebiliriz.
Bu yenilik, YouTube'un iOS, Android ve ChromeOS uygulamalarında küçük oyunlara yer vermesini sağlayacak.
Google'ın amacı, düşen reklam gelirleriyle mücadele etmek ve platformunu reklam verenler için daha cazip hale getirmek. Oyunlar, kullanıcılara muhtemelen birkaç dakikada bir reklam sunacak.
Ayrıca, bazı oyunlar kendi basitleştirilmiş versiyonlarını YouTube üzerinden pazarlamayı planlıyor. Google, basit oyunları platformuna getirerek, Stadia ile oyun pazarından çekilmesinin ardından Netflix’e benzer bir strateji izlemeyi düşünüyor.

Google, son yıllarda oyunculara yönelik önemli yatırımlar gerçekleştirdi. Bu yatırımların en yenisi ise YouTube
https://blog.r10.net/nedir/youtube
platformuna oyun eklemek üzerine olacak.
Wall Street Journal’ın elde ettiği bilgiler doğrultusunda YouTube’un çok yakında platformunda basit oyunlar sunmayı planladığını söyleyebiliriz.
YouTube'da Basit Oyunlar Oynayabilirsiniz
YouTube'un geliştirdiği “Playables” isimli özellik sayesinde, YouTube kullanıcıları mobil ve masaüstü aygıtlarda basit oyunlar oynayabilecekler.Bu yenilik, YouTube'un iOS, Android ve ChromeOS uygulamalarında küçük oyunlara yer vermesini sağlayacak.
Yeni Oyunlar Yolda, İlk Adım: Stack Bounce
Rapora göre, Google şimdiden birçok basit oyunu bu yeni özelliği için test etmiş. Ancak kesinleşen ilk oyun, Stack Bounce isimli yapım olarak belirtiliyor.
Google'ın amacı, düşen reklam gelirleriyle mücadele etmek ve platformunu reklam verenler için daha cazip hale getirmek. Oyunlar, kullanıcılara muhtemelen birkaç dakikada bir reklam sunacak.
Ayrıca, bazı oyunlar kendi basitleştirilmiş versiyonlarını YouTube üzerinden pazarlamayı planlıyor. Google, basit oyunları platformuna getirerek, Stadia ile oyun pazarından çekilmesinin ardından Netflix’e benzer bir strateji izlemeyi düşünüyor.