Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

2 ayağı kesik bulunan kedi 10 yaşında: İyi ki doğdun umut

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sedh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
2 ayağı kesik bulunan kedi 10 yaşında: İyi ki doğdun umut

Sedh

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
32,679
Tepkime puanı
10
10 yıl önce tren rayları üzerinde ayakları kesilmiş şekilde bulunan ve ‘Umut’ adı verilen yavru kedi hayata tutundu, 10 yaşına girdi. Veteriner hekimler, Umut için muhteşem bir doğum günü partisi verdi.
Haberin Devamı2014 yılında Osmaniye’de tren rayları üzerinde 6 aylık bir kedi bulundu. İki ayağı kesikti ve iç organlarındaki problemler, yüzündeki yaralar nedeniyle yaşamasına pek ihtimal verilmiyordu. Fakat onu bulan hayvanseverler Ankara’ya götürdü. Kedi Hastanesi Başhekimi Dr. Tarkan Özçetin’in yoğun çabalarıyla kedi hayata tutundu.YAŞ MAMALI PASTA‘Umut’ adı verilen kedi, önceki gün 10 yaşına girdi. Kedi Hastanesi’nin veteriner hekimleri Umut’un yeni yaşını sürpriz bir doğum günüyle kutladı. Mamadan Umut’a pasta yapılarak üzerine 10’uncu yaşını belirten mum konuldu. Umut’un mutlu hali yüzlerde güzel tebessümler bıraktı.Haberin Devamı‘UYUTUN’ DEMİŞLERDİ- Veteriner Hekim Tarkan Özçetin, kedi Umut’un, yaşadıklarını ve hayata tutunuş hikâyesini şöyle anlattı:“Umut’un ayakları tren yüzünden kesilmiş olamaz. Yavru kediye bunları maalesef sadist ruhlu bir varlığın yaptığından neredeyse eminiz. Protez yaptık, Umut onu ilk adımlarında kullandı. Sonra bir daha kullanmak istemedi çünkü zaten var olan iki ayağı ile de rahatlıkla hareket edebiliyordu. Biz de ısrarcı olmadık. Çünkü önemli olan kedinin mutluluğu ve rahat hissetmesi. Bizi de eleştirdiler hatta. Umut’un yaşaması için var gücümüzle çalışıyorduk. ‘Niye uğraşıyorsunuz, uyutun, o engelli bir kedi, yaşamasının bir anlamı yok’ diyenler oldu. Bunun en güzel cevabını 10 yıl sonra yine Umut veriyor. Onların da bir can taşıdıklarını hiçbir zaman unutmamamız gerekiyor. Bir canlının belli uzuvlarını kaybetmesi ya da belli bir takım problemler yaşaması onun uyutulması anlamına gelmiyor. Uyutmak her zaman son çare olarak görüyoruz.Her canlının yaşamaya hakkı vardır. O kazadan ve yaşadığı kronik hastalıklardan dolayı Umut devamlı testlere tabi tutuluyor. Özel bakım mamalarıyla besleniyor. Hastanede kalmasının daha uygun olacağını düşündük. Bu konuda da yanılmadığımızı gördük. 10 yılı aslanlar gibi geçirdik. Umarım Umut’la bir 10 yıl daha birlikte oluruz.”
Haberle ilgili daha fazlası:#Umut#Kedi#Doğum Günü

662c1b80b44522437fda77f7.jpg


5b4f5fda5379ff1e9c281e7b.jpg


662c1b89b44522437fda77f9.jpg


662c1b93b44522437fda77fb.jpg


Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri