Adana'da öldürülmüştü! 'Ben ölürsem bunu paylaşın' dediği video ortaya çıktı
- Katılım
- 4 Haz 2020
- Mesajlar
- 32,679
- Tepkime puanı
- 10
İHAOluşturulma Tarihi: Kasım 26, 2024 09:35Adana'da kokoreççide silahlı saldırıda ölen Abdulbasit Çamsar'ın (17) sosyal medyada "Ölürsem yok mu bu video, hepiniz beni paylaşın diye kalsın" şeklinde paylaşım yaptığı belirlendi.
Haberin Devamı25 Kasım'da Seyhan ilçesine bağlı Dağlıoğlu Mahallesi Bahçelievler Caddesi'ndeki bir kokoreççide uğradığı silahlı saldırı sonucu öldürülen, Abdulbasit Çamsar'ın (17) ölmeden önce çektiği video ortaya çıktı.Çamsar'ın sosyal medya hesabında yaptığı paylaşımda, “Ölürsem yok mu bu video, hepiniz beni paylaşın diye kalsın. Yani beni paylaşmanızı istiyorum kardeş” dediği görüldü. Video sosyal medyada viral oldu.
Haberle ilgili daha fazlası:#Adana#Sosyal Medya#Polis
Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
Haberin Devamı25 Kasım'da Seyhan ilçesine bağlı Dağlıoğlu Mahallesi Bahçelievler Caddesi'ndeki bir kokoreççide uğradığı silahlı saldırı sonucu öldürülen, Abdulbasit Çamsar'ın (17) ölmeden önce çektiği video ortaya çıktı.Çamsar'ın sosyal medya hesabında yaptığı paylaşımda, “Ölürsem yok mu bu video, hepiniz beni paylaşın diye kalsın. Yani beni paylaşmanızı istiyorum kardeş” dediği görüldü. Video sosyal medyada viral oldu.
Haberle ilgili daha fazlası:#Adana#Sosyal Medya#Polis
Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/