Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Aksaray'da '1 Mayıs' sosyal deneyi... İlk önce şaşırdılar sonra yardım ettiler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sedh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Konu sahibi son olarak 14 saat önce görüldü
Aksaray'da '1 Mayıs' sosyal deneyi... İlk önce şaşırdılar sonra yardım ettiler

Sedh

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
32,679
Tepkime puanı
10
Aksaray'da '1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü' nedeniyle hazırlanan sosyal deney kapsamında, yoldan geçenler çevrilip, "Süpürge ve el arabasıyla temizlik yapar mısınız? Temizlik görevlilerimiz de bir süre dinlensin" sorusu yöneltildi. Çevredekiler de ellerine süpürgeyi alıp, temizlik yaptı.
Haberin DevamıAksaray Belediyesi Basın ve Yayın Müdürlüğü, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'ne özel sosyal deney hazırladı. 'İşçi Bayramı'na dikkat çekmek ve aynı zamanda da günlük hayatta şehrin her bir noktasında görev alan temizlik işçilerinin çalışma koşullarını anlatmayı amaçlayan deney, 15 Temmuz Milli İrade Meydanı'nda gerçekleşti.Belediyenin basın ekipleri, yoldan geçenleri durdurup, "Süpürge ve el arabasıyla temizlik yapar mısınız? Temizlik görevlilerimiz de bir süre dinlensin" sorusunu yöneltti. İlk başta şaşkınlıkla karşılanan bu isteğe herkes olumlu yanıt verdi, ellerine süpürgeleri alıp temizlik yaptı.Bir süre yapılan temizliğin ardından süpürgeler, gerçek sahiplerine bırakıldı. O anlara ait görüntüler de belediyenin sosyal medya hesaplarından paylaşıldı.Haberin DevamıBelediye işçilerinin yerine temizlik yapan Bayram Erdoğan (56), "Çoğumuz farkında değiliz ama temizlik işçileri, şehrimizin görünmeyen kahramanlarıdır. Yaz sıcağında, kış soğuğunda, gece gündüz demeden çalışıyorlar. Temizlik işçileri günün her saati gece dahil, sabahın ilk ışıklarında bile çalışıyorlar. Ne yazık ki günlük hayatın koşuşturması içinde onların bu değerli emekleri genellikle görmezden geliniyor. Oysa ki bir şehri cadde cadde, sokak sokak temizlemek hiç kolay değil. Belediyemiz bu konuda çok başarılı ve Aksaray'ımız tertemiz. Bugün burada işçi kardeşlerimizin, işlerinin hiç de öyle göründüğü gibi kolay olmadığını daha iyi anladık. Ben de işçi emeklisiyim ve işin zor kısmına bugüne kadar şahit olmamıştım. Tek sermayeleri alın teri olan işçilerimize emekleri için teşekkür ediyorum" dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:#AKSARAY#1 Mayıs#Bayram

6631f421b80ad9a879bc1a50.jpg


6631f421b80ad9a879bc1a4e.jpg


6631f43db80ad9a879bc1a54.jpg


Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri