Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Alo Gıda Hattı’na gelen tuhaf şikâyetler... Karımın yaptığı yemekten ‘kıl’ çıktı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sedh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Alo Gıda Hattı’na gelen tuhaf şikâyetler... Karımın yaptığı yemekten ‘kıl’ çıktı

Sedh

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
32,679
Tepkime puanı
10
Alo 174 Gıda Hattı’na gelen şikâyetler gülümsetti. Bir kişi “Karım evde hijyen kurallarına göre yemek yapmıyor, yemekten kıl çıktı” diyerek eşini şikâyet ederken, yalnız yaşayan bir öğrenci ise “Yaptığım pilav hep lapa lapa oluyor, pirinç pilavı tarifi alabilir miyim?” diye sordu.
Haberin DevamıTarım ve Orman Bakanlığı’nca vatandaşların gıda güvenilirliği ile ilgili taleplerini dinlemek ve çözüm üretmek amacıyla 2009 yılında kurulan Alo 174 Gıda Hattı’na, Türkiye’nin her yerindeki vatandaşlardan şikâyetler ve ilginç başvurular geliyor. İşte sadece birkaçı:PİLAVIM HEP LAPA OLUYOR* Kurbanlık koyunun sağ bacağında olan probleminden dolayı etini tükettikten sonra ailedekilerin sağ bacağında ağrı oldu.* Eşim evde hijyen kurallarına göre yemek yapmıyor, dün yaptığı yemekten kıl çıktı.* Eşimin işletmesinden şikâyetçiyim çünkü bakanlığa kaydı bulunmuyor. Denetime gittiğinizde benim ismimi vermeyin.* Öğrenciyim, yalnız yaşıyorum. Yaptığım pilav hep lapa lapa oluyor, pirinç pilavı tarifi alabilir miyim?YUMURTANIN KABUKLARI İNCE* Marketten aldığım yumurtaların kabukları çok ince. Sahte yumurta olduklarını düşünüyorum. Denetlenmesini istiyorum.Haberin Devamı* Sahte balın nasıl yapıldığını öğrenmek istiyorum.* Fırında görevliyim. Ekmekle selfie (özçekim) yapılırken gördüm, hijyen kurallarına uygun değil, şikâyetçiyim.* Küçükbaş hayvanları tavuk yemi ile besledikleri için küçükbaş hayvanın eti tavuk eti gibi. Bundan sonra Kurban Bayramı’nda küçükbaş hayvan kesmeyeceğim.‘DÖNMEYEN’ DÖNER GELDİ* Bal arılar tarafından yapılıyor. Hiç bal fabrikası olur mu?* Kız istemeye giderken fındıklı çikolata aldım. İsteme esnasında çikolata ikram edildiğinde çikolataların kurtlu çıktığını gördük.* Ekmek arası döner siparişi verdim. Sipariş geldiğinde dönerlerin ekmek arasında dönmediğini fark ettim.
Haberle ilgili daha fazlası:#Alo Gıda Hattı#Yumurta#EKMEK

661aef6aba5b4c1cad5aa864.jpg


Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri