Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Ankara’da NATO konferansı... Çoklu ortamda harekât

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sedh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ankara’da NATO konferansı... Çoklu ortamda harekât

Sedh

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
32,679
Tepkime puanı
10
Selçuk Bö[email protected]şturulma Tarihi: Mayıs 22, 2025 07:00NATO Müttefik Dönüşüm Komutanlığı’nın her yıl düzenlediği NATO Çoklu Ortam Harekâtı Konferansı bu yıl Ankara’da yapıldı.
Haberin DevamıKonferansa Genelkurmay Başkanı Orgeneral Metin Gürak, Savunma Sanayii Başkanı (SSB) Haluk Görgün, NATO Müttefik Dönüşüm Yüksek Komutanı Oramiral Pierre Vandier ve NATO müttefik ülkelerinin temsilcileri ile stratejik ve operatif komutanlıklarda görev yapan personel katıldı. Konferansın bu yılki teması “Muharebenin Geleceğini Keşfetmek: Harekât Alanını Şekillendirmede Çoklu Ortam Harekâtlarının Rolü” olarak belirlendi.TEKNOLOJİK YETENEKLERKonferansta konuşma yapan Genelkurmay Başkanı Orgeneral Metin Gürak, “NATO’ya sadece askeri gücümüzle değil, yeni nesil teknolojik yeteneklerimizle de değer katmayı hedefliyoruz” dedi. Orgeneral Gürak, şöyle devam etti: “Türkiye coğrafi konumu itibarıyla hem NATO’nun güney kanadının güvenliğini sağlamada hem de küresel tehditlerin önlenmesine katkı sağlamada stratejik bir etkiye sahiptir. Terörizmle mücadele kapsamında yürüttüğümüz sınır ötesi operasyonlar; sadece ulusal güvenliğimizin korunmasında değil, aynı zamanda NATO topraklarında, NATO’nun kolektif savunma ve caydırıcılık kapasitesinin güçlendirilmesini de hedeflemektedir.” Haberin DevamıHER ALAN ARTIK BİR CEPHESavunma Sanayii Başkanı Haluk Görgün de Türk sistemlerinin yüzde 75’inin NATO’da sahada olduğunu belirtti. Görgün, “Her alan artık bir cephe. Üstünlük artık tek bir alanda değil, tüm alanların kesintisiz entegrasyonu ile sağlanıyor. Kara, hava, deniz, siber ve uzay; hepsi bir bütünün parçası. Bugün ürettiğimiz savunma sistemlerinin yaklaşık yüzde 75’i NATO kuvvetleri tarafından aktif şekilde kullanılıyor” dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:#NATO#Ankara#SSB

682e4f897e1ff1196f6cda68.jpg


62f6152e4e3fe01f706ba0bd.jpg


Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: Hürriyet - Haber, Son Dakika Haberler, Güncel Gazete Haberleri
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri