Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Atatürk büstünü sildiği görüntüler gündem olmuştu... 8 yaşındaki Poyraz'a Atatürk posteri ve polis şapkası hediye edildi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sedh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Atatürk büstünü sildiği görüntüler gündem olmuştu... 8 yaşındaki Poyraz'a Atatürk posteri ve polis şapkası hediye edildi

Sedh

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
32,679
Tepkime puanı
10
Diyarbakır’ın Yenişehir ilçesinde hastane bahçesinde Atatürk büstünü ıslak mendille silerken görüntülenen Poyraz Kaçmaz’a (8) motosikletli Yunus timleri, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı öncesi, Atatürk posteri ve polis şapkası hediye edip, motosikletle tur attırdı. Poyraz, "Atatürk büstünün kirli olduğunu gördüm. Onu içimden gelerek sildim. Ona olan saygımdan dolayı yaptım" dedi.
Haberin DevamıDiyarbakır'da yaşayan Poyraz Kaçmaz, ailesi ile birlikte 17 Şubat’ta Yenişehir ilçesinde bulunan Selahattin Eyyubi Devlet Hastanesi’ne gitti. Burada anne ve babası acil servise muayeneye giderken, Poyraz ise bahçeye çıktı. Otomobilden ıslak mendil alan Poyraz Kaçmaz, önce Atatürk büstünü, ardından da iki yanındaki Ulu Önder’in sözleri olan ‘Vatan Bir Bütündür Parçalanamaz’ ve ‘Ne Mutlu Türküm Diyene’ yazılarını sildi. O anlar cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.O görüntülerle gündem olan Poyraz Kaçmaz, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı öncesi İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü’ne bağlı motosikletli Yunus timleri ile aynı hastanenin bahçesinde buluştu. Yunus polisleri, Kaçmaz’a Atatürk posteri ve polis şapkası hediye etti. Şapkayı takan Kaçmaz, büste selam verip daha sonra Yunus timleriyle motosiklete binerek tur attı.Haberin Devamı"ATA'MA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM"DHA’ya konuşan Poyraz Kaçmaz, çok mutlu olduğunu belirterek, “Atatürk büstünün kirli olduğunu gördüm. Onu içimden gelerek sildim. Ona olan saygımdan dolayı yaptım. Öncelikle Ata'ma çok teşekkür ederim. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı bize verdi ve Meclisi 23 Nisan’da açtı. Polisler bana hediyeler verdi. En sevdiğim hediyelerden bir tanesi Atatürk posteriydi. Yaşıtlarımın 23 Nisan Bayramı kutlu olsun “dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:#Diyarbakır#Mustafa Kemal Atatürk#23 Nisan

662614927620a7bf88027146.jpg


Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri