Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Bu işe bu para reva mı! 12 saat mesai yapan fırıncıların yevmiyesi şaşkına çeviriyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sedh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Konu sahibi son olarak 1 gün önce görüldü
Bu işe bu para reva mı! 12 saat mesai yapan fırıncıların yevmiyesi şaşkına çeviriyor

Sedh

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
32,679
Tepkime puanı
10
Hava sıcaklığının 40 derecenin üzerine çıktığı Hatay'da fırıncılar, ocak başında zorlu mesai yapıyor. Günde 12 saat çalışan fırıncı ustaları, 800 lira yevmiye aldıklarını söylüyor.
Haberin DevamıAfrika sıcaklıklarının etkisini hissettirdiği Hatay'da gün içinde hava sıcaklığı 40 derecenin üzerine çıkmaya başladı. Bazı meslek grupları da kavurucu sıcaktan olumsuz etkileniyor. Bu meslek gruplarından biri olan fırıncılar, kavurucu sıcakta ekmek parası için mesai yapıyor.Yaklaşık 12 saat süren mesai karşılığında 800 TL kazanç elde ettiğini belirten fırıncı Mehmet Dip, "Yazın çok sıcak oluyor. Ayağımızın altına buzlu su koyarak serinlemeye çalışıyoruz. Fırının 350 derece sıcaklığı var, çalışmak çok zor. Sabah 7'de başlayıp akşam 7'ye kadar devam ediyoruz. Günlük yaklaşık 800 TL kazanıyorum. Fırıncılık yapıyorum. Yazın çok sıcak oluyor. Çok sıcak olduğu zaman kendimizi soğutmak için ayağımızın altına buzlu su koymaya çalışıyoruz. Mesleğimiz çok zor. Yazın sıcaklarda zor oluyor çalışamıyoruz. Hava 42 dereceyi bulduğu zaman hiç çalışamıyoruz. Fırının 350 derece sıcaklığı var zor oluyor. Sabah 7'de başlıyoruz akşam 7'ye kadar durmamak şartıyla devam ediyoruz. Günlük yaklaşık 800 TL kazanıyorum" dedi.Haberin DevamıSürekli ateşin karşısında zorlandıklarını dile getiren Mehmet Avcı ise, "25 yıllık fırıncı ustasıyım. Yazın havalar çok sıcak oluyor. Fırının içi daha sıcak 350 derecenin karşısında çalışıyorum. İşimiz yaklaşık 12 saat sürüyor. Sürekli ateşin karşısındayız zorlanıyoruz. İşimiz çok zor. Günde 3 defa ara verip duş alıp geliyoruz. Ayağımızın altında sıcaktan dolayı buzlu sular oluyor" ifadelerini kullandı.
Haberle ilgili daha fazlası:#Fırıncı#Hatay#Fırın

667e548a637a8d479dd48fee.jpg


667e54c5637a8d479dd48ff7.jpg


667e54c5637a8d479dd48ff3.jpg


667e54c5637a8d479dd48ff5.jpg


Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri