Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Çalıntı kaydı düşmeyen motor otoparka çekildi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sedh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Konu sahibi son olarak 2 gün önce görüldü
Çalıntı kaydı düşmeyen motor otoparka çekildi

Sedh

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
32,679
Tepkime puanı
10
Antalya İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerinin uygulamasında motosiklet sürücüsü Oğuzhan K. durduruldu. Oğuzhan K.'nın vefat eden babasının üzerine kayıtlı olan ancak eski sahibi tarafından çalıntı kaydı düşülmeyen motosiklet, otoparka çekildi.
Haberin DevamıAntalya İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, 4-10 Mayıs Trafik Haftası kapsamında il genelinde denetimlerini sıklaştırdı. Trafik Haftasının son gününde trafik ekipleri kent merkezinin çeşitli noktalarında denetim yaptı. Trafik Haftası kapsamında sıklaştırılan denetimlerde sürücülerin ve araçların evrak kontrolleri yapılarak aynı zamanda trafik kurallarına uyulması gerektiği konusunda uyarılarda bulunuldu. Ekipler denetimlerinde evrakında eksik olan ya da emniyet kemeri takmayan sürücülere ceza yazdı. Trafik polisleri denetimde dron ile de takip gerçekleştirdi.ÇALINTI KAYDI DÜŞMEYEN MOTOR OTOPARKA ÇEKİLDİAntalya İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerinin Kepez ilçesi Fabrikalar Mahallesi Namık Kemal Bulvarı üzerinde yaptıkları çalışmalarda bazı sürücülere emniyet kemeri takmamaktan 690 TL para cezası uygulandı. Durdurulan sürücü Oğuzhan K. (27), vefat eden babasının üzerine kayıtlı motosikletin çalıntı kaydının düşmemesinden dolayı motosikletin otoparka çekileceği söylendi. Polis ekiplerine durumu bilmediğini, 4 gün önce haberdar olduğunu ve gereken işlemleri bugün yapacağını anlatan Oğuzhan K., çabasında başarılı olamadı.Haberin DevamıKURALLARA UYMAYANA CEZADiğer yandan uygulamaya takılan ve kontrolleri sağlanan Begüm Arslan Çelik, "Çok takdir ediyorum. Denetimlerden dolayı her geçen gün daha iyiye gittiğini düşünüyorum. En azından eskiden emniyet kemerini kimse takmazdı. Artık hepimiz bu alışkanlığı edindik rutin kontroller sayesinde. Var olsunlar, çok yoğun çalışıyorlar" dedi.Emniyet kemeri takmadığı için ceza kesilen Eray Öztürk, "Dokuma Park içerisinden yeni çıktım, unutmuşum ve hemen uygulamaya denk geldim. Cezayı yedim ama benim hatam, polisler başımızın tacı" diye konuştu.Emniyet kemeri takmadığı için 690 TL para ceza uygulanan Mehmet İpek, "Müşterimden çıktım hemen uygulamaya takıldım. Sonrasında hemen sağa çektiler. Fırsat bulamadım açıkçası. Benim hatam ve bundan sonra araca biner binmez emniyet kemerini takarım" dedi.Haberin DevamıAntalya İl Emniyet Müdürlüğüne bağlı Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri denetimlerini gün boyunca kentin çeşitli noktalarında sürdürecek.
Haberle ilgili daha fazlası:#Motorsiklet#Trafik Polisi#Ceza

663e1101bf379e51eb968a25.jpg


Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri