Çorum’da yemekten rahatsızlanan 4 kişilik aile hastanelik oldu
- Katılım
- 4 Haz 2020
- Mesajlar
- 32,679
- Tepkime puanı
- 10
AAOluşturulma Tarihi: Ocak 06, 2025 09:24Çorum’da balık yedikten sonra rahatsızlanan H.N.Ö. (10), Ö.Ö. (16), E.Ö. (40) ve S.Ö. (18), hastanede tedavi altına alındı.
Haberin DevamıAlınan bilgiye göre, Gülabibey Mahallesi'nde ikamet eden H.N.Ö. (10), Ö.Ö. (16), E.Ö. (40) ve S.Ö. (18), balık yedikten bir süre sonra rahatsızlandı.Bulantı ve kusma şikayetiyle Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne başvuran 4 kişi tedavi altına alındı.
Haberle ilgili daha fazlası:#Çorum#Balık#Yemek
Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
Haberin DevamıAlınan bilgiye göre, Gülabibey Mahallesi'nde ikamet eden H.N.Ö. (10), Ö.Ö. (16), E.Ö. (40) ve S.Ö. (18), balık yedikten bir süre sonra rahatsızlandı.Bulantı ve kusma şikayetiyle Hitit Üniversitesi Erol Olçok Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne başvuran 4 kişi tedavi altına alındı.
Haberle ilgili daha fazlası:#Çorum#Balık#Yemek
Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/