Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Denizli'de şehir merkezine binlercesi geldi! Esnaf dükkan kapattı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sedh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Denizli'de şehir merkezine binlercesi geldi! Esnaf dükkan kapattı

Sedh

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
32,679
Tepkime puanı
10
İHAOluşturulma Tarihi: Haziran 13, 2025 17:22Denizli'de kovandan kaçan kraliçe arı şehir merkezine geldi. Kraliçe arıyı takip eden diğer bal arıları Denizli Çınar Meydanını istila etti. Kraliçe arı ile birlikte binlerce arı gelince esnaf dükkan kapatmak zorunda kaldı.
Haberin DevamıOlay, Denizli'nin Merkezefendi ilçesi Altıntop Mahallesi Gazi Mustafa Kemal Bulvarı üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, bal üretimi yapılan kovandan kaçan kraliçe bal arısı Denizli şehir merkezine geldi. Kraliçeyi takip eden diğer bal arıları kraliçenin peşinden gelerek şehir merkezini istila etti.ESNAF DÜKKANLARINI KAPATMAK ZORUNDA KALDIGazi Mustafa Kemal Bulvarı üzerinde faaliyet gösteren giyim mağazasının tabelasındaki delikten içeriye giren kraliçe arının etrafını binlerce bal arısı sardı. Bir anda binlerce arının uçmaya başladığı bulvarda esnaflar dükkanlarını kapatmak zorunda kaldı. Bulvarda alışveriş yapan vatandaşlar arı kolonisi görünce büyük korku yaşadı. Gazi Mustafa Kemal Bulvarında esnaflık yapan ve hobi olarak arıcılık yapan Hasan Uzkaya ve Turgut Erturunç, kraliçe arıyı yakalayarak kutu içerine aldı. Kutunun içerinde arıları toparlayan arıcılar arıları alarak şehir merkezinden uzaklaştırdılar.
Arıları kutu içerisine toparlamaya çalışan Turgut Erturunç, "Sabah dükkanı açmaya geldiğim zaman dükkanın tabelasına yığılmışlardı. Yoldan geçen birisi gelmiş arıların yarısını almış yarısı kalmış. Kraliçe arıyı almamış. Belediyenin ekipleri geldi arıları zehirlemek istediler. Arıların zehirlenmesine izin vermedik. Kutu getirdik Kraliçe arıyı kutu içerisine aldık. Yavaş yavaş tüm arıları kutu içerisine alacağız" dedi.
Arıların bal yapma zamanı olduğu için insanlara saldırmayacağını belirten Hasan Uzkaya, "Galiba buralara yakın bir yerde arı kolonisi vardı. Arılar buraya 3 kilometre kadar uzaklıktan gelebilirler. Kovandan çıkarak kendilerine yeni bir yuva ararlar. Bunlarda herhalde kovandan çıkarak buraya geldiler levhayı buldular burayı geçici olarak sığındılar, belirli süre sonra buradan da giderlerdi. Yoldan geçen vatandaşlar korkmuş ama korkacak bir şey yok. Bunlar ovul arı bunların mideleri bal dolu olduğu için insana saldırmazlar sokmazlar" ifadelerini kullandı.
Haberle ilgili daha fazlası:#Denizli#Kraliçe Arı#Arı Saldırısı

684c33791f20a2984e65ec0d.jpg


684c32aa1f20a2984e65ec06.jpg


684c335a1f20a2984e65ec0b.jpg


Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: Hürriyet - Haber, Son Dakika Haberler, Güncel Gazete Haberleri
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri