Diyarbakır'da oluşan hortum cep telefonu kamerasına yansıdı
- Katılım
- 4 Haz 2020
- Mesajlar
- 32,679
- Tepkime puanı
- 10
Diyarbakır’ın Bağlar ilçesindeki deprem konutlarında çıkan hortum, cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
Haberin DevamıBağlar ilçesi kırsal Oğlaklı Mahallesi’nde yapımı süren deprem konutlarında, dün öğlen saatlerinde boş arazide hortum oluştu. O sırada konutlarda bulunan bir vatandaş, oluşan hortumu cep telefonu kamerasıyla kaydetti. Çıkan hortumun herhangi bir zarara yol açmadan sona erdiği öğrenildi.
Haberle ilgili daha fazlası:#Diyarbakır#Hortum#Diyarbakır Haberleri
Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
Haberin DevamıBağlar ilçesi kırsal Oğlaklı Mahallesi’nde yapımı süren deprem konutlarında, dün öğlen saatlerinde boş arazide hortum oluştu. O sırada konutlarda bulunan bir vatandaş, oluşan hortumu cep telefonu kamerasıyla kaydetti. Çıkan hortumun herhangi bir zarara yol açmadan sona erdiği öğrenildi.
Haberle ilgili daha fazlası:#Diyarbakır#Hortum#Diyarbakır Haberleri
Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/