Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Emniyete götürdüğü şahıslar taksiciye dehşeti yaşattı: Onlarla sabaha kadar ilgilendim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sedh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Emniyete götürdüğü şahıslar taksiciye dehşeti yaşattı: Onlarla sabaha kadar ilgilendim

Sedh

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
32,679
Tepkime puanı
10
Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde Muharrem Aydın ve Suat Satılmış, çağırdıkları taksi ile daha önce karıştıkları bir kavga nedeniyle Alaplı İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne gidip ifade verdi. Daha sonra kendilerini bekleyen taksiye binip, yola çıkan Aydın ve Satılmış, şoför Mehmet Oğuz'u (45) kırsal alana götürüp, darbetti. Taksiciye ödedikleri 2 bin 900 lirayı gasbettikleri iddia edilen 2 arkadaş, tutuklandı. Taksici Mehmet Oğuz, "Alkol alıp kırsal araziye çıkarttılar. Orada beni darbedip, o akşam bana ödedikleri taksi parasını geri aldılar. Ellerinden kaçarak kurtuldum" dedi
Haberin DevamıOlay, 13 Haziran'da Ereğli ilçesi Kışla Mahallesi Osmantepe mevkiinde meydana geldi. İddiaya göre, Alaplı ilçesinde kavgaya karışan Muharrem Aydın ile Suat Satılmış, sabaha karşı Ereğli'den Alaplı Emniyet Müdürlüğü'ne gitmek için taksi çağırdı. 67 T 5003 plakalı taksi sürücüsü Mehmet Oğuz, 2 kişiyi alarak önce emniyete daha sonra Alaplı Devlet Hastanesi'ne götürdü. Buradan darp raporu için Ereğli Devlet Hastanesi'ne sevk edilen 2 kişiyi taşımaya devam eden Mehmet Oğuz, hastanenin ardından müşterileri Osmantepe mevkisinde kırsal alana götürdü. İki şüpheli, kırsal alana götürdükleri taksiciyi darp ederek ödedikleri 2 bin 900 TL lirayı gasbetti. Olay yerinden kaçan Mehmet Oğuz, 112'yi arayarak ihbarda bulundu. Olayın ardından polis ekipleri tarafından yakalanan iki şüpheli, sevk edildikleri mahkeme tarafından tutuklandı.Haberin Devamı'ŞAHISLARLA SABAHA KADAR İLGİLENDİM’Taksici Mehmet Oğuz, taksisine binen iki kişinin kendisini kırsal alana götürüp darp ettikten sonra paralarını da gasp ettiklerini belirterek, "Şoförlükle geçiniyorum. Şahıslar, Alaplı'da bir olaya karışmışlar. Ereğli İlçe Emniyet Müdürlüğü önünden aldım. Alaplı Emniyet'e götürdüm. Darptan dolayı Alaplı Emniyeti, bunları Alaplı Devlet Hastanesi'ne sevk etti. Oradan Ereğli devlet Hastanesi'ne sevk oldular. Şahıslarla beraber Ereğli Devlet Hastanesi'ne geldim. Şahıslarla sabaha kadar ilgilendim. İlgilendikten sonra tekrar bunları Alaplı Emniyeti'ne götürüyordum. Alaplı Emniyeti'ne ifade verdikten sonra Ereğli’ye döndüm. Ereğli'de merkeze döndükten sonra beni salmadılar. Alkol alıp, Osmantepe'ye çıkarttılar. Orada beni darp edip, o akşam bana ödedikleri taksi parasını geri aldılar. Ellerinden kaçarak kurtuldum. Arabamı da orada olay yerinde bıraktım. Sonrasında polis ekipleri gelip, beni olay yerinden alıpi karakola getirdiler. Şu anda da şikayetim" dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:#Taksici#Darp#Zonguldak

666ea84a406bd8da18944c3e.jpg


Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri