Eşiyle çıkan tartışmada kendini bıçakladı
- Katılım
- 4 Haz 2020
- Mesajlar
- 32,679
- Tepkime puanı
- 10
Samsun'da eşiyle arasında çıkan tartışmada kendini kolundan bıçaklayan şahıs hastanelik oldu.
Haberin DevamıOlay, Samsun'un İlkadım ilçesi Fatih Mahallesi'nde meydana geldi.Edinilen bilgiye göre, Özbekistan uyruklu N.K. (30) ile eşi E.A. (35) arasında tartışma çıktı. Tartışma sırasında E.A., kendini kolundan bıçakladı. E.A., ambulansla Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.Eşiyle daha önce arasında tartışma çıktığı için cezaevinde yattığını ve kimseye kendini ifade edemediğini belirten E.A., kimseye zarar vermek istemediği için kendisine zarar verdiğini söyledi.
Haberle ilgili daha fazlası:#Samsun#İlkadım#Samsun Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
Haberin DevamıOlay, Samsun'un İlkadım ilçesi Fatih Mahallesi'nde meydana geldi.Edinilen bilgiye göre, Özbekistan uyruklu N.K. (30) ile eşi E.A. (35) arasında tartışma çıktı. Tartışma sırasında E.A., kendini kolundan bıçakladı. E.A., ambulansla Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.Eşiyle daha önce arasında tartışma çıktığı için cezaevinde yattığını ve kimseye kendini ifade edemediğini belirten E.A., kimseye zarar vermek istemediği için kendisine zarar verdiğini söyledi.
Haberle ilgili daha fazlası:#Samsun#İlkadım#Samsun Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/