Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Eskişehir'de 'Çöp dökmeyin" diyen muhtarı darbetmişlerdi! 2 gün sonra yine boz araziye çöp döktüler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sedh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Eskişehir'de 'Çöp dökmeyin" diyen muhtarı darbetmişlerdi! 2 gün sonra yine boz araziye çöp döktüler

Sedh

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
32,679
Tepkime puanı
10
İHAOluşturulma Tarihi: Mart 20, 2025 12:21Eskişehir'de geçtiğimiz günlerde boş araziye çöp dökenleri uyardığı için darbedilen Orhangazi Mahallesi Muhtarı Hüseyin Erdemir, olaydan iki gün sonra yine boş araziye çöp döküldüğünü iddia etti. Erdemir, "Hayret ediyorum, hiç kimseden de çekinmiyorlar. Darp olayı olduktan sonra tekrar yaşanıyor bu olay, saat 1 gibi ve kamera kayıtları da var. Aynı plaka, aynı şahıslar. 4 kişi gidip yine moloz döküyorlar. Neyden cesaret aldıklarını hiç anlamıyorum" diye konuştu.
Haberin DevamıGeçtiğimiz 12 Mart tarihinde iddiaya göre özel mülk olan boş araziye kamyonetle çöp döken 4 kişiyi uyaran 60 yaşındaki Orhangazi Mahallesi Muhtarı Hüseyin Erdemir, maruz kaldığı küfürlerin ardından darbedilmişti. Muhtar Hüseyin Erdemir'in iddiasına göre yine aynı kişiler darp olayından 2 gün sonra boş araziye tekrar çöp döktü. Muhtar Erdemir, şahısların peşini bırakmayacağını belirtti."BUNLARIN ÜZERİNE GİTMEYE DEVAM EDECEĞİM"Muhtar Hüseyin Erdemir, "Onlarla biz mahkemelik olduk, karakolda ifadelerini falan aldılar. Yine sağ olsun duyarlı vatandaşlarımız telefonlarıyla kaydetmişler. Geçen sefer döktükleri aynı yerin bir kilometre üst tarafına yine iki araba çöp dökmüşler. Hayret ediyorum, hiç kimseden de çekinmiyorlar. Buradan tüm zabıtalara ve polislere seslenerek tekrar şikâyetçi oluyorum; lütfen ilgilensinler ve gereğini yapsınlar. Burası yolgeçen hanı değil, Orhangazi mahallemiz oksijeni en bol olan mahalle ve Eskişehir'in en çok kullandığı mahallelerden bir tanesi. Ben bunların üzerine gitmeye devam edeceğim. Darp olayı olduktan sonra ertesi gün aynı saatlerde tekrar yaşanıyor bu olay, saat 1 gibi ve kamera kayıtları da var. Aynı plaka, aynı şahıslar. 4 kişi gidip yine moloz döküyorlar. Neyden cesaret aldıklarını hiç anlamıyorum" dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:#Eskişehir#Muhtar#Çöp Dökme

67dbddf16a4d5a3fe3f7454b.jpg


Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: Hürriyet - Haber, Son Dakika Haberler, Güncel Gazete Haberleri
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri