Instagram Instagram Arama Sonuçlarında Reklam Gösterimi Başlıyor

  • Konbuyu başlatan X
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar : 0
  • Görüntüleme : 152

IFGENTR Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde İnstagram kategorisinde X tarafından oluşturulan Instagram Arama Sonuçlarında Reklam Gösterimi Başlıyor başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 152 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı İnstagram
Konu Başlığı Instagram Arama Sonuçlarında Reklam Gösterimi Başlıyor
Konbuyu başlatan X
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan X

X

IFGT Teknik Admin
l 💙 IFGENTR
Katılım
24 May 2020
Mesajlar
124
Tepkime puanı
12
IFGT Puan
0
Instagram arama sonuçlarında kullanıcılara reklam göstermeye hazırlanıyor. Geçen hafta ücretli abonelik sistemini duyuran Instagram şimdi de bildirimlerde ve arama sonuçlarında reklam gösterecek. İşte detaylar.

Instagram Arama Sonuçlarında Reklam Gösterimi Başlıyor


Sosyal medya devi Instagram, kullanıcılarına daha fazla reklam seçeneği sunmak için yeni bir adım atıyor. Geçtiğimiz haftalarda onaylı rozet programını ücretli aboneliğe çeviren platform, şimdi de arama sonuçları ve bildirimlerde reklam gösterimi yapacak.
Yapılan açıklamaya göre, Instagram kullanıcıları ana sayfalarında yaptıkları aramalarda karşılarına reklam gösterimleri çıkacak. Ayrıca takip ettikleri işletmelerin reklam tarzındaki bildirimlerini de alacaklar. Bu yeni reklam stratejisi, Facebook Ad Manager üzerinden yönetilecek ve reklam verenler istedikleri demografik ve ilgi alanlarına göre hedef kitlelerini belirleyebilecekler.

Instagram yeni reklam modelini test ediyor​

Yeni reklam stratejisi beta sürecinde test ediliyor ve kullanıcıların hikâyelerde veya ana sayfada yaptıkları aramalarda reklam yerleştirmeleri uygulanacak. Reklamların içeriği, kullanıcının demografik özellikleri, ilgi alanları ve davranışlarına göre şekillendirilecek.
Bunun yanı sıra, Instagram bildirimlerinde de reklam gösterimi yapacak. Kullanıcının takip ettiği ve bildirim izni verdiği işletmelerin etkinlikleri belirli dönemlerde kullanıcılara duyurulacak. Bu etkinlik duyuruları bir gün önce, 15 dakika önce ve etkinlik zamanı şeklinde ayarlanacak.
Instagram'ın yeni reklam stratejisi sayesinde kullanıcılar, arama sonuçları ve bildirimlerinde reklam gösterimleri ile daha fazla marka ile etkileşime geçebilecekler. Ancak, reklam verenlerin de kullanıcıların ilgi alanlarına uygun ve kaliteli içerikler üretmeleri gerekecek.