Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Kılıçdaroğlu: Ben hiç konuşmayayım mı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sedh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Kılıçdaroğlu: Ben hiç konuşmayayım mı

Sedh

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
32,679
Tepkime puanı
10
Turan [email protected]şturulma Tarihi: Eylül 11, 2024 07:00Eski CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ile CHP Lideri Özgür Özel arasındaki görüşme turlarıyla başlayan 'normalleşme' konusunda “Partiler rakiptir, rakipler normalleşmez” eleştirisi yöneltti. Kılıçdaroğlu siyasi konuşmaları için “Ben hiç konuşmayayım mı” dedi.
Haberin DevamıAnadolu Yayıncılar Federasyonu’nun ev sahipliğinde gazete ve televizyonların yöneticileriyle bir araya gelen Kemal Kılıçdaroğlu, “Parti içi tartışmalara girmeyeceğim” diyerek şu mesajları verdi:NEYİNİ NORMALLEŞTİRECEKSİNİZ“Normalleşme halkla yapılır. Siyasi partiler rakiptir. Herkes iktidar olmak ister. Rakiplerin normalleşmesi diye bir şey olmaz. Siyasal iktidarla mücadele edilir, dünyanın her yerinde bu böyledir. Bu, iktidarın yaptığı her şeye karşı olmak demek de değildir; Meclis’ten üzerinde uzlaşılıp oy birliğiyle çıkan konular da olabilir. Ama iktidar olmak için yola çıkan bir partinin iktidarla mücadele etmesi gerekir. Siz ülkede toplumsal huzuru sağlasanız zaten ortada bir sorun olmaz, peki huzur getirdi mi? O zaman bunun neyini normalleştireceksiniz?Haberin Devamı(Mısır Devlet Başkanı Sisi’yi kastederek) Düne kadar her hakareti yaptığınız insanı el üstünde taşıdınız, şimdi Esad ile arayı düzeltmek için Rusya’yı araya koyuyorsunuz. Yazıktır, günahtır, bu ülkenin bir onuru var. Bunu ayaklar altına alıyorsunuz. Ben bu iktidarla nasıl yan yana gelip oturacağım?DERHAL SEÇİM İSTENMELİSeçimin hemen istenmesi lazım. Çünkü, iktidar yerel seçimleri kaybetti. Meydanlara sadece belediye başkanları çıksaydı, bu bir yerel seçim denirdi. Ama iktidar, Cumhurbaşkanı ile bakanları ile meydanlara çıktı ve yenildiler. O nedenle seçimin derhal istenmesi, Erdoğan’ın da bunun gereğini yerine getirmesi gerekir, çünkü güvenoyu alması gerekir.REFAH MİLLİYETÇİLİĞİBu coğrafyanın en güçlü ülkesi olması gereken Türkiye bir türlü büyüyemiyor. Nedeni, ülkeyi kutuplaştırıp enerjisini tüketen kimlik, inanç ve yaşam tarzı üzerinden yapılan siyaset. Siyasetçilerin asıl düşünmesi gereken sorun bu. Önce siyasetçilerin barıştırılması gerekiyor, 6’lı Masa’nın amacı da buydu. Fakat bugün gelinen noktada geçmişteki hatalar tekrarlanıyor, yine başa döndük. Eğer bugün bir milliyetçilikten söz edilecekse, bu, ‘refah milliyetçiliği’ olmalı. Kimliği, inancı, yaşam biçimi ne olursa olsun refahı herkese ulaştırmak gerekiyor. Bunun yolu da devlet ile siyaset kurumunun birbirinden ayrılması, sağlıklı ve tutarlı bir ekonomi yönetim oluşturulması. Devlette liyakat vardır ama siyasette yoktur. Devlette en alt yöneticilik olan şeflik için en az 10 yıl çalışmak gerekir ama bakan olmak için bir ilkokul diploması ile iyi hal kâğıdı yeter.”Haberin DevamıOFİSİMDE 15’TE BİR TOPLANTI YAPIYORUZKılıçdaroğlu, genel başkanlık sonrası siyasetle ilişkisini şöyle anlattı: “Rahmetli Demirel’in sözüdür, ‘siyasetin giriş kapısı vardır ama çıkış kapısı yoktur’. Evet, siyaset ile ilgileniyorum, yakından izliyorum. Sadece siyaseti değil ekonomiyi, dış politikayı, başka konuları da izliyorum. Ben hiç konuşmayayım mı? Bu, işin doğasına aykırı. Rahmetli Baykal da konuşurdu, bizi de eleştirirdi, biz de kendisini dikkatle dinlerdik. Bizim kültürümüzde eski genel başkanlar eleştirilmez. Biz partimizi seviyoruz, sayıyoruz, başarılı olmasını istiyoruz. Ofisimde 15 günde bir felsefeciler, sosyologlar, ekonomistler başta olmak üzere uzmanlarla toplantılar yapıyoruz. Şimdi, keşke öğrenciliğimde felsefe okumuş olsaydım diye düşünüyorum.”
Haberle ilgili daha fazlası:#CHP#Kemal Kılıçdaroğlu#Özgür Özel

66e0b3022500c7f03276da95.jpg


667a4de42361d3e28f8ea77c.jpg


66e0b30c2500c7f03276da97.jpg


Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri