Koç’tan İmamoğlu’na ziyaret
- Katılım
- 4 Haz 2020
- Mesajlar
- 32,679
- Tepkime puanı
- 10
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı (İBB) Ekrem İmamoğlu, dün Saraçhane’deki başkanlık binasında, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç’u ve yeni yönetim kurulu üyelerini ağırladı.
Haberin DevamıToplantıda, İstanbul’un 2036 Olimpiyatları adaylık süreci ve iki kurum arasındaki işbirlikleri ele alındı. İmamoğlu, İBB ile birlikte olimpiyatlara en fazla sporcu gönderen kulüplerin başında gelen Fenerbahçe Spor Kulübü’yle olimpiyat yolculuğunda işbirliği içerisinde olduklarını belirterek, “Bu şehir adına, 2036 olimpiyatlarını İstanbul’da yapmak en büyük hayalim” dedi. Ali Koç da “O olimpiyat er ya da geç gelecek İstanbul’a inşallah” ifadelerini kullandı.
Haberle ilgili daha fazlası:#İBB#Ekrem İmamoğlu#Ali Koç
Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
Haberin DevamıToplantıda, İstanbul’un 2036 Olimpiyatları adaylık süreci ve iki kurum arasındaki işbirlikleri ele alındı. İmamoğlu, İBB ile birlikte olimpiyatlara en fazla sporcu gönderen kulüplerin başında gelen Fenerbahçe Spor Kulübü’yle olimpiyat yolculuğunda işbirliği içerisinde olduklarını belirterek, “Bu şehir adına, 2036 olimpiyatlarını İstanbul’da yapmak en büyük hayalim” dedi. Ali Koç da “O olimpiyat er ya da geç gelecek İstanbul’a inşallah” ifadelerini kullandı.
Haberle ilgili daha fazlası:#İBB#Ekrem İmamoğlu#Ali Koç
Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/