• 🔊 Sponsor - Sohbet'in yeni adı Haylaz.NET açıldı. Sen de hemen aramıza katılmak için TIKLA 📌

  • IRCForumlari.Gen.Tr Türkiye'nin Güncel IRC Forum Sitesi
    IRCForumlari.Gen.Tr IRC Forum sitesine katılım zahmetsiz ve ücretsizdir.
    Konu içeriğini görebilmek için lütfen üye olun. Aksi taktirde içeriği göremezsiniz.

Hazır Kod m_helpmotd (/helpmotd) Helper Listesi

[IF] Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde mIRC Parça Kodlar kategorisinde Beetlejuice tarafından oluşturulan m_helpmotd (\/helpmotd) Helper Listesi başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 127 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı mIRC Parça Kodlar
Konu Başlığı m_helpmotd (\/helpmotd) Helper Listesi
Konbuyu başlatan Beetlejuice
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Beetlejuice

Beetlejuice

Özel Üye
Katılım
22 Ağu 2023
Mesajlar
93
Tepkime puanı
2
Puanları
8

İtibar:

KOMUT: /helpmotd
Kurulum: Unreal anadizinine ircd.helpmotd isimli dosya oluşturup içeriğini ekleyiniz.
Aşağıdaki modulu Unrealinizin src/modules klasörü içerisine atıp ssh'den Unreal anadizininize gelip, make custommodule MODULEFILE=m_helpmotd komutu ile kurunuz daha sonra sunucunuzda /rehash komutunu uygulayınız.

Rich (BB code):
/*
*   /helpmotd modulü by YouMyCure
*/
#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "proto.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#ifdef STRIPBADWORDS
#include "badwords.h"
#endif
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif

DLLFUNC int m_helpmotd(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);

#define MSG_HELPMOTD     "HELPMOTD"   
#define TOK_HELPMOTD     "t"
#define HMOTD     "ircd.helpmotd"
    

ModuleHeader MOD_HEADER(m_helpmotd)
= {
      "m_helpmotd",
      "$Id$",
      "Helper Motd Eklentisi by YouMyCure /helpmotd",
      "3.2-b8-1",
      NULL
  };

  DLLFUNC int MOD_INIT(m_helpmotd)(ModuleInfo *modinfo)
  {
        add_Command(MSG_HELPMOTD, TOK_HELPMOTD, m_helpmotd, MAXPARA);
        MARK_AS_OFFICIAL_MODULE(modinfo);
        return MOD_SUCCESS;
  }

  DLLFUNC int MOD_LOAD(m_helpmotd)(int module_load)
  {
        return MOD_SUCCESS;
  }

  DLLFUNC int MOD_UNLOAD(m_helpmotd)(int module_unload)
  {
        if (del_Command(MSG_HELPMOTD, TOK_HELPMOTD, m_helpmotd) < 0)
        {
            sendto_realops("Failed to delete commands when unloading %s",
                MOD_HEADER(m_helpmotd).name);
        }
        return MOD_SUCCESS;
  }

  DLLFUNC int  m_helpmotd(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[])
  {
    FILE *dosya;
    char buf[BUFSIZE];
    dosya = fopen(HMOTD, "r");
    if (dosya != NULL) {
      while (fgets(buf, sizeof(buf), dosya)) {
        sendto_one(sptr, ":%s", buf);
      }
      return 0;
    }

  }

Test Edilen Unreal Sürümü: 3.2.10.4
 
Geri
Üst Alt