Beetlejuice
Özel Üye
- Katılım
- 22 Ağu 2023
- Mesajlar
- 93
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 8
İtibar:
KOMUT: /helpmotd
Kurulum: Unreal anadizinine ircd.helpmotd isimli dosya oluşturup içeriğini ekleyiniz.
Aşağıdaki modulu Unrealinizin src/modules klasörü içerisine atıp ssh'den Unreal anadizininize gelip, make custommodule MODULEFILE=m_helpmotd komutu ile kurunuz daha sonra sunucunuzda /rehash komutunu uygulayınız.
Test Edilen Unreal Sürümü: 3.2.10.4
Kurulum: Unreal anadizinine ircd.helpmotd isimli dosya oluşturup içeriğini ekleyiniz.
Aşağıdaki modulu Unrealinizin src/modules klasörü içerisine atıp ssh'den Unreal anadizininize gelip, make custommodule MODULEFILE=m_helpmotd komutu ile kurunuz daha sonra sunucunuzda /rehash komutunu uygulayınız.
Rich (BB code):
/*
* /helpmotd modulü by YouMyCure
*/
#include "config.h"
#include "struct.h"
#include "common.h"
#include "sys.h"
#include "numeric.h"
#include "msg.h"
#include "proto.h"
#include "channel.h"
#include <time.h>
#include <sys/stat.h>
#include <stdio.h>
#include <stdlib.h>
#include <string.h>
#ifdef _WIN32
#include <io.h>
#endif
#include <fcntl.h>
#include "h.h"
#ifdef STRIPBADWORDS
#include "badwords.h"
#endif
#ifdef _WIN32
#include "version.h"
#endif
DLLFUNC int m_helpmotd(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);
#define MSG_HELPMOTD "HELPMOTD"
#define TOK_HELPMOTD "t"
#define HMOTD "ircd.helpmotd"
ModuleHeader MOD_HEADER(m_helpmotd)
= {
"m_helpmotd",
"$Id$",
"Helper Motd Eklentisi by YouMyCure /helpmotd",
"3.2-b8-1",
NULL
};
DLLFUNC int MOD_INIT(m_helpmotd)(ModuleInfo *modinfo)
{
add_Command(MSG_HELPMOTD, TOK_HELPMOTD, m_helpmotd, MAXPARA);
MARK_AS_OFFICIAL_MODULE(modinfo);
return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int MOD_LOAD(m_helpmotd)(int module_load)
{
return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int MOD_UNLOAD(m_helpmotd)(int module_unload)
{
if (del_Command(MSG_HELPMOTD, TOK_HELPMOTD, m_helpmotd) < 0)
{
sendto_realops("Failed to delete commands when unloading %s",
MOD_HEADER(m_helpmotd).name);
}
return MOD_SUCCESS;
}
DLLFUNC int m_helpmotd(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[])
{
FILE *dosya;
char buf[BUFSIZE];
dosya = fopen(HMOTD, "r");
if (dosya != NULL) {
while (fgets(buf, sizeof(buf), dosya)) {
sendto_one(sptr, ":%s", buf);
}
return 0;
}
}
Test Edilen Unreal Sürümü: 3.2.10.4