Microsoft 365 çöktü... Bankacılık işlemleri, uçuşlar ve televizyon yayınlarında büyük aksamalar yaşanıyor... THY'den açıklama

  • Konbuyu başlatan Hera
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar : 0
  • Görüntüleme : 110

IFGENTR Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde Dünyadan Haberler kategorisinde Hera tarafından oluşturulan Microsoft 365 çöktü... Bankacılık işlemleri, uçuşlar ve televizyon yayınlarında büyük aksamalar yaşanıyor... THY'den açıklama başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 110 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı Dünyadan Haberler
Konu Başlığı Microsoft 365 çöktü... Bankacılık işlemleri, uçuşlar ve televizyon yayınlarında büyük aksamalar yaşanıyor... THY'den açıklama
Konbuyu başlatan Hera
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan Hera

Hera

IFGT Silver üye
Katılım
6 Şub 2022
Mesajlar
11,864
Tepkime puanı
0
IFGT Puan
20
Microsoft 365 programında dünya genelinde yaşanan sorun nedeniyle birçok ülkede uçuşlar aksıyor. Havayolu şirketleri bilet rezervasyon işlemlerini gerçekleştiremiyor. Bankacılık işlemleri de sekteye uğrarken ünlü TV kanalları yayın yapamıyor
Haberin DevamıABD'li teknoloji devi Microsoft'un 365 uygulamalarında dünya genelinde yaşanan arıza nedeniyle birçok sektörde aksamalar yaşanıyor. Havalimanlarında uçuşlar yapılamazken televizyon kanalları da yayın gerçekleştiremiyor. Bankacılık işlemleri de aksamalara uğruyor. İngiliz televizyon kanalı Sky News sabah saatlerinden bu yana yayın yapamıyor. İrlandalı hava yolu şirketi Ryanair ise kontrolleri dışında bir sorun yaşadıklarını ve yolculara mümkün olduğunca havalimanlarına erken gelmelerini söyledi.THY'DE ARIZA: AÇIKLAMA GELDİTHY'DE ARIZA: AÇIKLAMA GELDİ

Türk Hava Yolları (THY), bilgi sistemlerindeki arıza nedeniyle biletleme ve rezervasyon sistemlerinde meydana gelen sorunun giderilmesi için çalışma yapıldığını bildirdi.

THY Basın Müşaviri Yahya Üstün, sosyal medyadan yaptığı açıklamada, bilgi sistemlerinde yaşanan sorunlar nedeniyle biletleme ve rezervasyon işlemlerinde aksamalar yaşandığını belirtti.

Üstün, "Sorunun giderilmesi ve yolcularımızın mağdur olmaması adına gerekli çalışmalar yapılmaktadır. Söz konusu aksaklık için özür dileriz. En kısa sürede sizlere bilgi vereceğiz." ifadelerini kullandı.
Haberle ilgili daha fazlası:#Microsoft#THY#Bankacılık

669a1783b6572481729ce799.jpg


Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/