Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Okuldaki veli toplantısının ardından sürpriz parti: Mangalda pişmanlık

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sedh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Okuldaki veli toplantısının ardından sürpriz parti: Mangalda pişmanlık

Sedh

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
32,679
Tepkime puanı
10
Melike Ç[email protected]şturulma Tarihi: Aralık 20, 2024 07:00Hüseyin Aycibin İlkokulu’nda veli toplantısı sonrasında sürpriz bir mangal partisi yapıldı. Önce babalardan çocuklarını yetiştirirken yaptıkları hataları, pişmanlık duydukları davranışları açık yüreklilikle bir kâğıda yazmaları istendi ve ‘sürpriz mangal partisi’ne geçildi. İşte o partide mangalda bu kez yiyecek pişirilmedi, pişmanlık cümlelerini içeren o kâğıtlar yakıldı.
Haberin DevamıÇOCUKLARIN eğitiminde çoğunlukla ‘anneler’ ön plana çıkarken İstanbul Beşiktaş’taki Hüseyin Aycibin İlkokulu, babaları da sürece dahil etmek için farklı bir etkinlik düzenledi. Okulda ‘babalar kahvaltısı’ adı altında gerçekleştirilen etkinliğe, 100’ü aşkın baba katıldı. Toplam 456 öğrencinin eğitim öğretim gördüğü ilkokulda, okul öncesi ve 1’inci sınıf öğrencilerinin babaları, çoğunluğu oluşturdu. Babalar, toplantının ardından mangal yapacaklarını düşünerek güne keyifle başladı. Ancak bu kez mangalda yiyecekler değil, onların pişmanlıkları vardı. İÇ ISITACAK MESAJLAR OKUNDUKahvaltının ardından başlayan toplantıda önce çocukların babaları için yazdığı sıcak mesajlar okundu. Bu mesajlarda çocukların hepsi babalarının kendilerinin kahramanı olduğunu ve onları çok sevdiğini dile getiriyordu. Ayrıca çocukların mesajlarında babalarıyla vakit geçirmekten büyük mutluluk duydukları da yazıyordu. Kimi babasına, ‘Senin okuduğun kitaplarla uyumak çok güzel’ derken kimi de ‘Seni çok seviyorum ama anneme biraz daha yardım etmeni istiyorum’ diyordu. Mesajlar babaları hem duygulandırdı hem de güldürdü. Haberin DevamıORTAK NOKTA VAKİT AYIRAMAMAKToplantının devamında ise okul müdürü Erhan Ziya Sancar, babalara birer küçük not kağıdı verdi ve onlardan çocuklarını yetiştirirken ‘keşke’ dedikleri, pişmanlık duydukları ne varsa yazmaları istendi. Salondaki babaların büyük çoğunluğunun pişmanlık duyduğu konu aynıydı; çocuklarına yeterince zaman ayıramamak ve iş gereği cep telefonuyla çok vakit geçirip onlara kötü örnek olmak.Daha sonra hep birlikte neşe içinde onları bekleyen mangal partisi için okul bahçesine çıktılar. Ancak, gördükleri manzara hepsini şaşırttı. Çünkü onları hayal ettikleri gibi kocaman bir mangal değil, küçük bir piknik mangalı karşıladı. Üstelik üstünde yiyecek bir şey de yoktu. Okul müdürü Sancar, babalardan pişmanlıklarını yazdıkları kâğıtlarla bu küçük ateşi büyütmelerini istedi. Sancar, “Bu kâğıtların yanması çocuklarınızla olan ilişkinizde yeni bir başlangıcın temsili olsun. Bu günden sonra bir daha pişmanlık duyduğunuz eylemleri yapmayın” dedi. Ardından babalar, teker teker kâğıtlarını ateşe attı.Haberin Devamı‘BABALAR EĞİTİMDE ÖNEMLİ BİR AKTÖR’HÜSEYİN Aycibin İlkokulu Müdürü Erhan Ziya Sancar, “Babalar kahvaltısı’ etkinliğini görev yaptığım okullarda 20 yıldır uyguluyorum. Amacım, babaların eğitimde önemli bir aktör olduklarının farkına varması, çocuklarının eğitim ortamlarını görmeleri ve eğitimcilerle iç içe olmalarını sağlamak. Etkinliğimizin sonunda ise ‘babalık günahı’ dediğimiz pişmanlıkları yazmalarını ve yakmalarını sağladık. Bu sayede eve döndüklerinde ‘baba’ rollerini çok daha coşkuyla ve mutlulukla yerine getirecekler” ifadelerini kullandı.ETLER DEĞİL KÂĞITLAR YANDI- 1’İNCİ sınıf velisi Murat Ertürk, “Çok iyi düşünülmüş bir etkinlikti. Benim yazdığım ve yaktığım pişmanlık şuydu: ‘İşim gereği çok stresliyim ve evde de hem eşime hem de çocuğuma bu stresi yansıtıyorum. Keşke yansıtmasam.’ Artık eve gittiğimde stresi değil, sevgiyi yaşamak ve yaşatmak istiyorum” diye konuştu.Haberin DevamıSUCUK BEKLENİYORDU1’inci sınıf velisi Enis Güleray ise “Beklentilerimin dışında çok renkli ve ufuk açıcı bir gün oldu. Benim pişmanlığım, pazar günleri dışında oğluma zaman ayıramamaktı. Mangalda ise sucuk falan yeriz diye düşünüp heveslenmiştim. Ancak sadece kâğıtları yaktık” dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:#Hüseyin Aycibin İlkokulu#Veli Toplantısı#Mangal Partisi

676494664c39255d0d832000.jpg


666421035a540ded67732e03.jpg


Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri