Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Özgür Özel, 15 Temmuz’u anlattı: O gece vasiyet videosu çektik

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sedh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Konu sahibi son olarak 22 saat önce görüldü
Özgür Özel, 15 Temmuz’u anlattı: O gece vasiyet videosu çektik

Sedh

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
32,679
Tepkime puanı
10
“15 Temmuz gecesi Meclis’e doğru Aykut Erdoğdu ile yola çıktık. Helikopterlerle yolları tarıyorlardı. O sırada Aykut cep telefonunu çıkardı, vasiyet videosu çekmeye başladı. Başımıza bir şey gelirse kimi kime emanet ettiğimizi söyleyen, duygusal bir videoydu.”
Haberin DevamıDün bir TV yayınında konuşan CHP Genel Başkanı Özgür Özel, , 15 Temmuz gecesi yaşadıklarını şöyle anlattı: “O gece arkadaşlarımızla partide toplanıp değerlendirme yaptık, ‘Gidelim, Meclis’te mücadele edelim’ dedik. Ben Meclis’i açan değil, açılmasını teklif eden kişiyim. Meclis’i açan o günün Meclis Başkanı’dır. Biz Aykut Erdoğdu ile (o dönem CHP İstanbul milletvekili) birlikte geldik Genel Merkez’den Meclis’e. Helikopterlerle yolları tarıyorlardı.KIZIMIN ÇIĞLIĞINI UNUTAMIYORUMO sırada Aykut Erdoğdu cep telefonunu çıkardı, vasiyet videosu çekmeye başladı. Ben de bir yandan arabayı kullanıyorum. Nereye gittiğimizi, bu videoyu niye çektiğimizi ve başımıza bir şey gelirse kimi kime emanet ettiğimizi söyleyen, duygusal bir şeydi. Meclis’e bomba düşünce sığınağa indik. İki saat çıkamadık. İki saat sonra su bulmak için çıktı, telefonum çekti. Evle konuştuğumda kızımın çığlığını, evdekilerin ağlamasını unutamıyorum. Biz ölüm korkusu yaşadık. Onu atlatıyorsunuz ama yakınlarımızın yaşadığı, bize ulaşamamaları korkunç bir şeydi.” Özel yayınladığı 15 Temmuz mesajında da “Benzer ihanetin tekrar etmemesi için ülkemizi o günlere getiren süreçten alınması gereken dersler var” dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:#CHP#Özgür Özel#15 Temmuz

66959f611706cf2dc931d917.jpg


Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri