Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Reyhanlı saldırısında şehit olanlar anıldı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sedh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Konu sahibi son olarak 2 gün önce görüldü
Reyhanlı saldırısında şehit olanlar anıldı

Sedh

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
32,679
Tepkime puanı
10
Hatay'ın Reyhanlı ilçesinde 11 Mayıs 2013'teki terör saldırısının 11'inci yıl dönümünde şehit olan 53 vatandaş törenle anıldı.
Haberin DevamıSaat 13.20’de ilk patlamanın yaşandığı Reyhanlı Belediyesi önünde gerçekleştirilen anma törenine AK Parti Hatay Milletvekili Hüseyin Yayman, Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk, Reyhanlı Belediye Başkanı Ahmet Salman Yumuşak, şehit yakınları ve vatandaşlar katıldı. Tevhid Cami İmamı Mehmet Cemiloğlu, Kur’an-ı Kerim Tilaveti okudu. Ardından törene katılanlar ikinci patlamanın yaşandığı 11 Mayıs Reyhanlı Şehitler Anıtı önüne kadar yürüdü. Katılımcılar Türk bayrağı ve saldırıda yaşamını yitirenlerin fotoğraflarını taşıdı. Yol boyunca 'Şehitler ölmez, vatan bölünmez, Reyhanlı şehidine sahip çık' sloganları atıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla hayatını kaybedenlerin isimleri okundu. Katılanlar, 'burada' diyerek cevap verdi. Saldırıda oğlu Oğulcan Tuna’yı kaybeden 11 Mayıs Reyhanlı Şehitler Derneği Başkanı Ahmet Tuna, 11 Mayıs saldırısının Türkiye’nin karanlıktan aydınlığa çıktığı gün olduğunu kaydetti. Tuna, "11 Mayıs’ın tek amacı vardı. Ülkemizi kan gölüne götürmek, kardeşkanı dökmek, vatanı bölmek ve bizi savaşa sokmak. Ama bunları başaramadılar. Biz 53 şehit verdik, hiç pişman değiliz. Bir 53 şehit daha veririz bu vatan uğruna. Vatan, ana, bayrak, namus demektir. Biz bunlar için canımızı da veririz. Ben dünyaya sesleniyorum. Yakamızdan inin. Ne yaptıysanız başaramadınız. Ama biz Türk milleti olarak başardık. Birlik beraberliğimizi başardık” dedi.Haberin Devamı'REYHANLI HALKI TÜM TÜRKİYE'YE ÖRNEK OLMUŞTUR'Reyhanlı Kaymakamı Yasin Öztürk ise 11 Mayıs'ın 53 sivil vatandaşın şehit edilmesiyle, huzur ve refah içerisinde yaşayan Reyhanlı'da huzursuzluk istenmesinin, ülkede kargaşa ve kaos yaratılarak yıpratılma düşüncesinin yıl dönümü olduğunu kaydetti. Öztürk, aynı zamanda milletin birlik ve beraberliğinin hiçbir zaman bozulmayacağının bir göstergesi olduğunu da belirtti. Saldırıda hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet, yakınlarına başsağlığı ve gazilere sağlık dileyen Öztürk, "Reyhanlı halkı vatanseverliğiyle her zaman, her yerde, her şartta vatanına, milletine, bayrağına ve devletine sahip çıkmaya devam etmiş vatan hainlerine geçit vermemiştir. Provokasyona gelmeyen, cesaretiyle ve metanetiyle devletinin yanında yer alan Reyhanlı halkı tüm Türkiye'ye örnek olmuştur" diye konuştu.Haberin DevamıDernek tarafından 'yılın annesi' seçilen Döne Diken’e Kaymakam Yasin Öztürk tarafından plaket verildi.
Haberle ilgili daha fazlası:#Reyhanlı#Hatay#Saldırı

663f7399834b846ea7f9e1b9.jpg


663f73a3834b846ea7f9e1bc.jpg


Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri