Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Tatilciler İstanbul'a dönüyor: Kara yollarında ve otogarda yoğunluk oluştu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sedh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Konu sahibi son olarak 3 gün önce görüldü
Tatilciler İstanbul'a dönüyor: Kara yollarında ve otogarda yoğunluk oluştu

Sedh

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
32,679
Tepkime puanı
10
DHAOluşturulma Tarihi: Nisan 06, 2025 15:28Ramazan Bayramı tatilinin son gününde Tekirdağ-İstanbul kara yolunda araç yoğunluğu oluştu. Öte yandan tatilin son gününde 15 Temmuz Demokrasi Otogarı'nda yoğunluk yaşanıyor.
Haberin DevamıÜlke genelinde 9 günlük Ramazan Bayramı tatilinin son gününde tatillerini Trakya Bölgesi, Çanakkale, Saros Körfezi ve Ege kıyalarında geçirenler, İstanbul'a dönmeye başladı. Dönüş yoluna geçen tatilciler nedeniyle Tekirdağ-İstanbul kara yolunda araç yoğunluğu oluştu.Tekirdağ-İstanbul kara yolunda daha önce 4 ekip 8 personelle yürütülen trafik denetimleri, 22 ekip ve 46 personele çıkarıldı. Ekipler dron, kamera ve yeni nesil radar sistemleriyle trafiği kontrol ederken, yoğunluk anlarında ışık yönetimi ve emniyet şeritlerinin kullanımı gibi yöntemlerle akışı hızlandırmayı hedefliyor. Jandarma ekipleri de kara yolu üzerindeki kritik noktalarda önlem aldı. 15 TEMMUZ DEMOKRASİ OTOGARI'NDA YOĞUNLUKÖte yandan tatilin son gününde 15 Temmuz Demokrasi Otogarı'nda yoğunluk yaşanıyor. Sabah saatlerinden itibaren 15 Temmuz Demokrasi Otogarı'nda yoğunluk oluşurken otobüsler ve yolcularını karşılamak için özel araçlarıyla gelenler otogara girişte uzun araç kuyrukları oluşturdu. Bazı yolcular ellerindeki valizlerle yürümek zorunda kaldı.Haberin Devamı'TRAFİK ÇOK YOĞUNDU, İLERLEYEMEDİK'Otogardaki yoğunluk hakkında konuşan Ali Özdemir, “Memleketim, Niğde'ye gidiyorum. Oğlumun yanına ziyarete gelmiştim, şimdi geri dönüyorum. Aşağılarda trafik çok yoğundu, ilerleyemedik. 'Sen dön bari, ben yürüyeyim' dedim. Şimdi yaya olarak devam ediyorum. Mecburen beklemek zorundayım. Önce İzmit'e gideceğim, oradan da başka bir araçla memlekete geçeceğim" dedi.'BİLET BULMAKTA ÇOK ZORLANDIM'Bayram dönüşü nedeniyle yoğunluk yaşandığını ifade eden Ege Salih Başhan ise “Tekirdağ'dan geliyorum. Normalde buralıyım ama bayramı orada geçirdim. Özellikle dönüş yolculuğu çok yoğun. Otobüsler doluydu, bilet bulmakta çok zorlandım. Aslında bu kadar yoğunluğu bugün beklemiyordum. Bayramın bitişiyle birlikte olur diye düşünüyordum ama tatilin uzaması yoğunluğu bugüne taşımış" diye konuştu.'BU KADAR YOĞUNLUĞU BEKLEMİYORDUK'Kardeşiyle birlikte bayram tatiline çıktıklarını belirten Ahmet Talaf, “Adıyaman'a gittik, ardından Antep'e uğradık, şimdi de İstanbul'a döndük. Artık işimize gücümüze bakacağız. Babam bizi arabayla almaya geliyor ama trafik çok yoğundu. Biz de 'Bizi dışarıda indir, yürüyerek gelelim' dedik. Bu kadar yoğunluğu beklemiyorduk, açıkçası şaşırdık" ifadelerini kullandı. Ailesiyle birlikte Adana'dan döndüğünü söyleyen Şükran Er ise, “Adana'dan geliyoruz. İstanbul'dan gitmiştik, tatili orada geçirdik. Dönüş yolculuğu çok zorluydu, trafik vardı ve oldukça yorucuydu" dedi. (DHA)
Haberle ilgili daha fazlası:#İstanbul#Tatil#Bayram

67f273557173ad454f0f799b.jpg


Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: Hürriyet - Haber, Son Dakika Haberler, Güncel Gazete Haberleri
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri