X X (Twitter), Gizli Reklamlara Başlıyor

  • Konbuyu başlatan X
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar : 0
  • Görüntüleme : 205

IFGENTR Konu Bilgileri

Konu Hakkında Merhaba, tarihinde X kategorisinde X tarafından oluşturulan X (Twitter), Gizli Reklamlara Başlıyor başlıklı konuyu okuyorsunuz. Bu konu şimdiye dek 205 kez görüntülenmiş, 0 yorum ve 0 tepki puanı almıştır...
Kategori Adı X
Konu Başlığı X (Twitter), Gizli Reklamlara Başlıyor
Konbuyu başlatan X
Başlangıç tarihi
Cevaplar
Görüntüleme
İlk mesaj tepki puanı
Son Mesaj Yazan X

X

IFGT Teknik Admin
l 💙 IFGENTR
Katılım
24 May 2020
Mesajlar
124
Tepkime puanı
12
IFGT Puan
0
Konu Sahibi
X veya Twitter, gizli reklamlara başladı. Platformda kullanıcılar, bazen takip etmedikleri hesaplardan gelen gönderilerle karşılaşıyorlar. İlginçtir ki bu yayınlarda herhangi bir sponsorluk işareti de bulunmuyor.

X (Twitter), Gizli Reklamlara Başlıyor: İşte Detaylar!


Yenilenen adı X, eski adıyla Twitter, Elon Musk'ın platforma katılmasıyla finansal zorluklar yaşamaya başladı. Musk'ın politikalarına katılmayan birçok reklamverenin platformdan ayrılması, Twitter'ın gelirlerinde büyük düşüşlere yol açtı. Ancak bu finansal darboğazın ortasında Twitter, yeni bir gelir modeli arayışına girdi.

Twitter Blue ve Gizli Reklamların Doğuşu

Elon Musk, Twitter Blue adlı ücretli abonelik modeli ile gelirlerini çeşitlendirme yoluna gitti. Fakat daha şaşırtıcı olanı, gizli reklamların platformda yer bulması oldu. Bu reklamların ortaya çıkışı bir hata mıdır, yoksa bilinçli bir politika değişikliği mi, net değil. Ancak bu durumun Elon Musk için baş ağrısı olabileceği kesin!

post_1694256597_5525696530035.png

Kullanıcılar Ne Diyor?

Son bir hafta içinde, birçok Twitter kullanıcısı, takip etmedikleri hesaplardan gelen ve açıkça reklam olarak belirtilmeyen gönderileri fark etti. Bu gönderilere daha yakından bakıldığında, reklam oldukları anlaşılabiliyor. Bu, platformun şeffaflığı konusunda soru işaretleri yaratıyor.

Birçok otorite, bu tür gizli reklamların düzenleyici kuruluş yönetmeliklerine aykırı olduğuna inanıyor. Doğrudan kullanıcı yanıltma ihtimali, bir soruşturmanın kapıda olabileceğini gösteriyor. Ayrıca, bazı topluluklar bu reklamlarla karşılaşan kullanıcılardan ekran görüntüsü göndermelerini talep ediyor, bu da durumun ciddiyetini artırıyor.