Üst Alt
  • Cevap yazabilmek için lütfen kayıt olun ya da giriş yapın. Foruma giriş yaparak veya kayıt olarak tüm özelliklere erişebilirsiniz.

Yenidoğan çetesi hastanesinde yaşadıklarını anlattı! 'Suçu bize atmaya çalıştılar'

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sedh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Yenidoğan çetesi hastanesinde yaşadıklarını anlattı! 'Suçu bize atmaya çalıştılar'

Sedh

Diamond Member
Elmas üye
Katılım
4 Haz 2020
Mesajlar
32,679
Tepkime puanı
10
İHAOluşturulma Tarihi: Ekim 22, 2024 15:51Yenidoğan çetesinin çökertilmesinin ardından mağdur olan ve yaşanan süreçten şüphelenen aile sayısına gün geçtikçe yenisi ekleniyor. Olayda adı geçen Medilife Hastanesi'nde 4 buçuk yıl önce bebekleri sorunsuz doğduğu söylenen ve saatler sonra 21 günlük yoğun bakıma alınan aile, "Serepnal Palsi" teşhisi konulan çocukları için şikayete hazırlanıyor. Acılı anne Nurdan Yalçın, ilk günden beri akıllarında soru işareti olduğunu ifade etti.
Haberin DevamıYenidoğan çetesinin çökertilmesinin ardından adı geçen hastanelerde çocuğu doğup mağdur olan ailelerin sayısı artış gösterdi. İstanbul Büyükçekmece'de yaşayan Yalçın ailesinin, 4yıl önce Beylikdüzü Özel Medilife Hastanesi'nde sağlıklı bir şekilde doğan ve doğumundan saatler sonra annesinin yanından yoğun bakıma alındı. Aile, 2020 yılında Covid salgını zamanı gerçekleşen doğumdan 10 saat sonra Medilife'ta yeni doğan yoğun bakımına alınan ve günlerce çocuklarını göremediklerini, bu süreçte ise birkaç kez sebebi bilinmeyen şekilde çocuklarına MR çekilip radyasyona da maruz bırakıldığını belirtti. Aile gerekli raporlarını aldıktan sonra ise konuyla ilgili savcılığa giderek şikayetçi olacaklarını belirtti.“ÇOCUK DOKTORU KONTROL EDİP BİR SIKINTI YOK DEDİ” Haberin DevamıYaşanan süreci anlatan anne Nurdan Yalçın, doğum zamanına kadar hiçbir sorun olmadığını çocuğunun tam gününde doğduğunu ifade ederek, “Son günlere kadar kontrollerimizi yaptırdık gidip geliyorduk. Son günlerde normal doğum için bekledik ama normal doğum gerçekleşmedi. Suni sancı verildikten 1 saat sonra bebeğin kalp atışları yavaşladığı için normal doğum olmayacağını söylediler. Orada da sıkıntı oldu. Beni tamamen bayıltacaklarını zannederken ameliyathaneye girdiğimde yarım anestezi verildi. Bana iğneyi yapan kişi de ‘kıpırdama, sakat kalırsın' gibi şeyler söyledi.Sonra beni odaya aldılar kısa süre sonra Eylül yanıma geldi. Beslemeye çalıştık, beslenme sıkıntısı olduğunu kan şekerinin düştüğünü söylediler. Sonrasında bu problemler devam etti. Akşam 19.15'te doğdu, sonrasında geceye doğru biz Eylül'ün tırnaklarında morarmalar fark etti. Bunu hemşireye söylediğimizde ‘üşümüştür eldiven takın dendi'. Biz bunu yaptık ama Eylül'ün hareketlerinde bir takım sıkıntılar vardı. Ağlamıyordu mesela. Hemşire de dokunduğunda bir gariplik vardı. Bunu onların fark etmesi lazımdı. Sonra çocuk doktoru geldi. Çocuk doktoru kontrol edip bir sıkıntı yok” dedi.“EPİKRİZ RAPORUNDA SUÇU BİZE ATMAYA ÇALIŞTILAR” Bebekleri doğduktan 10 saat sonra bir hemşirenin gelip çocuklarını yoğun bakıma aldıklarını ifade eden Yalçın, “Çocuğu alıp götürdüler. Sonrasında bize 'çocuğunuzun durumu kötü yoğun bakıma aldık' dediler. Biz şok olduk ne yapacağımızı şaşırdık. Sonra doktor geldi bizimle sert bir şekilde konuştu. Anlattı. Epikriz raporunda da yazıyor. Suçu bize atmaya çalıştılar. Anne yanındayken beslenme esnasında akciğerine besin kaçmış gibi şeyler söylediler.Haberin Devamı

21 gün çocuğum hastanede kaldı. Eylül yoğun bakıma alındıktan 1 gün sonra ve 3'üncü gününde MR çekildi. Neden bir günlük çocuğa çekildi. Orada benim çocuğumu düşürdünüz mü? Bir darbe mi aldı? bunların hiçbirini bilmiyoruz.'BELKİ DE O ÇETE BENİM KIZIMI BİLEREK ORADA TUTTU' 21 gün içinde ben kızımı 1 gün gördüm sadece. Bizim gibi bu durumu yaşayan bir sürü insan varmış. Belki de o çete benim kızımı bilerek orada tuttu” diye konuştu.Yaşanan olaylardan sonra çıkan haberlere hem sevinip hem üzüldüklerini ifade eden Yalçın, “Bugüne kadar biz çocuğumuzun hastane sürecinde bu durumu yaşadığına inandık. Bunu da biliyoruz. Hem sevindim hem üzüldüm. İçimize su serpildi. Sonunda bunlar cezasını çekecekler. Onlar mutlaka cezasını çekecekler dedik. Nasıl bir kafamızı yastığa rahat koymuyorsak, kızımızla beraber acı çekiyorsak onlar da acı çeksinler istedik. Şikayetçi olmak için şu anda evraklarımız raporlarımızı topluyoruz. Davamızı açacağız. CİMER'e de ilk yaşandığında başvurmuştuk. 3 aylıkken epilepsi teşhisi konuldu. 6 aylıkken de yine kapanan hastanelerden birisinde Avcılar Hospital'da MR çektirdik. O da kötü bir doktordu ama susuyorduk ilgilensinler diye” şeklinde konuştu.Haberin Devamı'BAŞHEKİM DE BİR ŞEYLERİN FARKINDAYDI'Kızı yoğun bakımdayken Medilife Hastanesi Başhekimi ile konuştuklarını söyleyen Yalçın, “Bize dedi ki ‘siz sadece kızınız için dua edin kızınız buradan sağlıklı şekilde çıksın, ondan sonra istediğiniz yasal haklara sahipsiniz'. Yani demek ki bir şeylerin farkındaydı ki bize bunları bu şekilde söyledi.'DALGA GEÇER GİBİ KONUŞTULAR'‘Siz bu durumu evde de yaşamış olabilirsiniz, kızınız bu hale evde de gelmiş olabilirdi' denildi. Ama biz sonuç olarak hastane ortamında burada yaşadık ve sizin gözetimiz altında. Yani dalga geçer gibi konuştular. Bir anne olarak günlerce kızımı bekledik. Hatta onlara yalvardım hem ağrılarım vardı hem de sonuçta kızımı orada bırakıp gelecektim. Pandemi süreci taburcu olmanız gerekiyor dediler. Ertesi gün beni apar topar taburcu ettiler. Kesinlikle ben onların cezasını çekmesini istiyorum. Benim kızıma yaşattıklarını benim kızım gibi bunlara yaşayan herkes için onların cezasını çekmesini istiyorum. Sonuna kadar hak ediyorlar” ifadelerini kullandı.Haberin Devamı
Haberle ilgili daha fazlası:#Yenidoğan Çetesi#İstanbul#Hastane

67179f64266802cd351bc517.jpg


67179f8c266802cd351bc51d.jpg


67179f8d266802cd351bc51f.jpg


67179f8c266802cd351bc51b.jpg


67179fdd266802cd351bc526.jpg


Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
 
Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. 5651 sayılı kanunun 8. maddesi ve T.C.K'nın 125. maddesine göre; ircforumlari.gen.tr olan forum sitemize eklenen içeriklerden, içeriği ekleyen kullanıcı sorumludur. Kullanıcı bazlı herhangi bir telif hakkından ircforumlari.gen.tr sitesi ve site yetkilileri sorumlu değildir. Telif hakkı kapsamında bulunan içerikler ile ilgili hukuksal bildirimleriniz için buradan iletişime geçebilirsiniz. ircforumlari.gen.tr yönetimi size en geç 48 saat içerisinde dönüş yapacaktır.
Geri