Bodrum’da otel çalışanı 19 kişi yemekten sonra hastanelik oldu
- Katılım
- 4 Haz 2020
- Mesajlar
- 32,679
- Tepkime puanı
- 10
Muğla’nın Bodrum ilçesinde, çalıştıkları otelde yedikleri yemekten sonra rahatsızlanan on dokuz kişi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye sevk edildi.
Haberin DevamıBodrum ilçesi Göltürkbükü Mahallesi'nde faaliyet gösteren bir otelde çalışan 19 kişi, dün akşam yemeğinin ardından karın ağrısı, bulantı ve kusma şikayetiyle Bodrum Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Gıda zehirlenmesi şüphesiyle 19 kişinin tedavileri yapılıp, taburcu edildi. Bodrum İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, incelenmek için otel çalışanlarının yedikleri yemeklerden, Bodrum İlçe Sağlık Müdürlüğü ekipleri de içilen sudan numune aldı.Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Haberle ilgili daha fazlası:#Muğla#Bodrum#Otel
Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/
Haberin DevamıBodrum ilçesi Göltürkbükü Mahallesi'nde faaliyet gösteren bir otelde çalışan 19 kişi, dün akşam yemeğinin ardından karın ağrısı, bulantı ve kusma şikayetiyle Bodrum Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Gıda zehirlenmesi şüphesiyle 19 kişinin tedavileri yapılıp, taburcu edildi. Bodrum İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, incelenmek için otel çalışanlarının yedikleri yemeklerden, Bodrum İlçe Sağlık Müdürlüğü ekipleri de içilen sudan numune aldı.Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Haberle ilgili daha fazlası:#Muğla#Bodrum#Otel
Bu Haber Hurriyet.com.tr'den Alıntılanmıştır. Kaynak: https://hurriyet.com.tr/